Oldalak

2014. március 2., vasárnap

Kókuszos zabpelyheskeksz

Az egészség a legfontosabb! Íme egy 15 perc alatt elkészülő egészséges csemege. Anyukámnál leltem rá a receptre, egyik nap megcsinálta én meg megettem majdnem mindet. Rozsliszttel és zabpehellyel készül így egészségesebb mint a többi édes habos desszert. Nekem inkább a zabfalatokra hasonlít, még az íze is olyan. Lehet vele variálni én a csokiba mártással kezdeném.Aki candida diétán van cukor helyett tegyünk bele pótlót és vaj helyett tehetünk kókuszzsírt bele, az íze nem fog változni, higgyétek el én kóstoltam!


Hozzávalók:
*10 dkg rozsliszt
*6 dkg zabpehely
*4 dkg kókuszreszelék
*7 dkg cukor
*1 kk szódabikarbóna
*10 dkg olvasztott vaj
*1 egész tojás
*csipet só

Az olvasztott vajat elkeverjük a tojással és a cukorral. Vigyázzunk, hogy ne legyen meleg a vaj a tojáshoz. Tegyük bele a sót és a szódabikarbónát is majd habosra keverjük fel. Tegyük bele a száraz hozzávalókat és keverjük össze. Formáljunk diónyi golyókat és tegyük sütőpapírral kibélelt tepsibe. A tetejüket nyomkodjuk meg kicsit hogy laposabbak legyenek. 180 fokon 13-15 perc alatt kész is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése