Oldalak

2013. augusztus 27., kedd

Gofri

Már rég óta tervezgettem, hogy sütök egy gofrit. Van egy tökéletes eredeti családi receptünk, amit sajnos most nem találtam meg, így hát rögtönöznöm kellett. Fellapoztam az összes könyvem és megkérdeztem mindenkit a családba. A receptet páromtól kaptam, mivel ők sokszor szoktak csinálni és az finom is. De majd ha lesz időm, felforgatom az egész házat, hátha meg lesz a recept.


Hozzávalók:
*125 g liszt
*50 g porcukor
*1 csomag sütőpor
*2 db tojás szétválasztva
*175 ml tej
*75 g olvasztott vaj
*1 rúd vanília kikapart magjai


A lisztet, cukrot, sütőport keverjük össze. A tejet keverjük el a tojássárgájával és a vaníliamagokkal, keverjük hozzá az olvasztott vajat, majd adjuk hozzá a száraz alkotórészeket és keverjük simára. 
A tojások fehérjét verjük keményre, majd óvatosan forgassuk bele a fenti masszába és süssük ki gofrisütőben.

Tipp: Aki még nem sütött gofri sütővel, az ne tegye tele a sütőt mert úgy is fog valamennyit emelkedni és akkor kicsorogna a sütőből!!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése