Oldalak

2013. augusztus 16., péntek

Aludttejes pite kicsit másként

Milyen csodákat rejthet egy angol óra, mint egy jó receptet. Az biztos, ha a főzés témája előjön akkor nincs nagy tanulás, de legalább gazdagodtam egy finom recepttel. Az igaz, hogy kicsit alakítottam rajta, mert nem aludttejjel csináltam, mivel nem nagyon jött be nekem. Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele?! Így addig alakítottam míg tökéletes nem lett :)



























Hozzávalók:
*30 dkg liszt
*20 dkg cukor
*10 dkg vaj
*2 tojás
*2 dl meggyes vagy málnás joghurt
*1 csomag vaníliás cukor
*1 csomag sütőpor
*magozott meggy
*1 tábla csoki (én kekszes-barackos boci csokit használtam, szerintem azzal a legfinomabb)

A cukrot és a vaníliás cukrot a vajjal jó alaposan kikeverjük , majd hozzáadjuk a puha vajat. Belerakjuk a tojásokat és beleöntjük a 2 dl joghurtot is. Majd az egészet elkeverjük a sütőporos liszttel is. Sütőpapíros tepsibe öntjük a nyers tésztát és rászórjuk a kimagozott meggyet és a darabokra tört csokit is. 180 fokon addig sütjük, míg aranybarna nem lesz a teteje.





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése