Oldalak

2013. július 16., kedd

Kínai édes-savanyú csirke pirított rizzsel

Itt egy egyszerű étel, ha épp nincs a hűtőbe vagy a fagyasztóba fogyasztásra való étel. Anyukám egyik specialitása az édes savanyú leves, de szám szerint én nem szeretem. Rajtam kívül mindenki imádja a családba csak én nem ezért kívülállónak is érzem néha magam hogy csak én nem szedek belőle családi ebédeken. De annyit elmondhatok, hogy megkóstoltam. Pedig szeretem a kínai ételeket, mint például a brokkolis-bambuszos csirkét és a sült tésztát is.
Na de egyik nap vásárlás közben észrevettem egy tasakot amire az volt ráírva, hogy kínai édes-savanyú csirke. Felkeltette az érdeklődésem és nyomban vettem egyet. Csodák csodára isteni finom lett, és ami a legjobb, hogy pár perc alatt készen is van:)

Hozzávalók:
*40 dkg csirkemell
*1 nagyobb kaliforniai paprika
*15 dkg ananász
*1 nagyobb hagyma
*1 knorr kínai édes-savanyú csirke alap

A csirkemellet kevés olajon megpirítjuk majd rárakjuk a nagyobb kockára vágott hagymát és paprikát 5 percig pároljuk, ezután a kocka ananászt is rátesszük és további 3 percig pároljuk. Fél dl ananász levet öntünk rá és 2 dl vízzel elkeverjük az alapot és azt is hozzáöntjük. Hagyjuk kicsit főni pár percig majd elzárjuk.
A rizst jó meleg vízzel lemossuk, és olajon kicsit megpirítjuk. Ha aranybarna felöntjük vízzel, hogy ellepje, majd sózzuk. Ha puha ezt is elzárjuk.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése