Oldalak

2013. július 16., kedd

Hókifli

Mielőtt még valaki bolondnak néz szeretem a nyarat és nem várom, hogy hideg tél legyen. De ez a sütemény tényleg megérte a pénzét. Édes és hamar elkészül. Mivel megígértem páromnak, hogy előrukkolok valami új recepttel, muszáj volt csinálnom valamit. De mivel nyár van nem mindig van az embernek ideje, szóval ez a sütemény erre pontosan megfelel. A receptet a nővéremtől kaptam, ő egy családi ebédre csinálta amiből sajnos nem tudtam enni csak másnap. Persze akkorra már nem maradt csak pár darab és annyira megtetszett, hogy csinálnom kellett.
A kis tortatál saját készítésű! Nem szeretem a szép dolgokat kidobni, így gondoltam egyet és kis tortatál lett belőle.



Hozzávalók:
*20 dkg margarin
*15 dkg darált dió
*5 dkg porcukor
*30 dkg liszt

A belevalókat a keverőtálba tesszük, pár perc alatt összedolgozzuk, aztán egy fél órára hűtőbe pihentetjük. (Egy egész éjszakára is be lehet tenni a hűtőbe, de szerintem nem szükséges.) Ezalatt előmelegítjük a sütőt 175 fokra. Apró kifliket formázunk és sütőpapíros tepsire tesszük őket. Nagyjából 10-15 perc alatt megsülnek. Kicsit hagyni kell kihűlni, aztán langyosan a vaníliás porcukorba forgatjuk. (Ha túl meleg még a kifli, akkor kicsit ráolvad a porcukor, és nem lesz olyan szép)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése