Oldalak

2013. július 17., szerda

Könyvek és ötletek

Egy nyári napon ültem a szobában és unalmamban kapcsolgattam a tévét, mivel szokásosan napközben semmi jó film nem volt. Egyszer csak azon kapom magam, hogy a spektrumot nézem és a benne lévő gasztro sorozatot nézek aminek a neve Nigella falatozója volt. Többször láttam már ezt a sorozatot és mindegyikbe rengeteg jó fogást találtam. Ettől a naptól kezdve szeretem Nigella ételeit. Sok videóra bukkantam a neten, de ez nekem nem volt elég, mert mind angolul volt és akkoriban nem ment még olyan jól az angol, hogy értsem mi is kell ahhoz az ételhez amit éppen csinál. Most már ott tartok, hogy van 4 szép csodálatos szakácskönyvem és videóim tőle. Persze ezzel nincs ki a gyűjteményem mert hiányzik még pár kötete. De addig a percig bőven lesz mit főznöm és olvasnom.





Nigella Lawson egyik videójában láttam egy csodaszép tortatálat,amibe beleszerettem. Azóta keresem a neten, de még nem találtam rá. Ezért úgy döntöttem próbálkozom saját magam egy tortatál elkészítésével. Van itthon sok lom amire nincs szükségem és arra gondoltam hasznosítom őket, így nem vész kárba a sok szép tányér és gyertyatartó. A gyertyatartó lett az alja és a tányér pedig a felső rész. Egy kis ragasztó kellett még hozzá és készen is volt arra hogy a szépséges torta kerüljön rá. Persze az itt megjelenített képeken nem fér rá egy nagyobb torta de egy kis muffin igen:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése