Oldalak

2013. június 27., csütörtök

Görög saláta csirkemellel

Ez egy híres saláta a cézár és a tzatziki saláta mellett. Habár tzatzikit még nem ettem, de annak is eljön az ideje egyszer. Imádom a fetasajtot és a legjobb, ha valami zöldséggel eszem, mert olyankor kicsit kompenzálja a sós sajt az uborka semleges ízét. Én csirkemellet szoktam mellé enni, de ha az éppen elfogy akkor magában falom tovább. Mostanában már a paradicsommal is megbarátkoztam. Nem nagyon szeretem szendvics mellé magában a paradicsomot de salátában megeszem. De ha levesben vagy főtt ételhet van tálalva akkor szeretem. Vagyis ki nem szereti a bolognai spagettit??!

Hozzávalók:
*csirkemell
*uborka
*paradicsom
*feta sajt

Én a csirkemellet sózom, borsozom és vajban kisütöm. Szerintem ez a legegyszerűbb és a legfinomabb. Omlós és mégis ropogós kicsit megpirítva. Az uborkát, feta sajtot és a paradicsomot kockára felvágjuk és összekeverjük.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése