Oldalak

2014. április 8., kedd

Bountys és Nutellás csiga

Ismét böngésztem a neten, és ismét Puffin oldalán járva leltem ezt a csodálatos süteményt. Gondoltam már régóta hogy megsütöm és végre van is időm rá. Sajnos nem sokáig tartott mert 2 perc alatt elfogyott. Azért egyet félretettem és a puha ágyikómba egy bögre tejjel meg is ettem. Nagyon finom!!!!



Hozzávalók:
*45 dkg liszt
*7 dkg vaj
*7 dkg cukor
*2,5 dl tej
*7 g porélesztő

Bountys töltelék:
*10 dkg porcukor
*10 dkg kókuszreszelék
*3 tojásfehérje
*100 g étcsoki

*nutella

A vajat kissé megolvasztjuk és a tejet langyosra melegítjük. A tésztához a hozzávalókat összekeverjük egy tálba és simára gyúrjuk. Majd kétszeresére dagasztjuk. Ezután lisztezett deszkán téglalapot nyújtunk belőle és az egyik felére a tölteléket tesszük( nutella, kókuszkrém csokival), majd a másik felével letakarjuk. 2 cm-es csíkokra vágjuk, megsodorjuk majd feltekerjük. Fél órán át pihentetjük, majd tojással lekenjük és 20-25 percre 180 fokon megsütjük.
A bountys töltelékhez a tojások fehérjét gőz fölött 5 percig verjük. Beleszórjuk a porcukrot és tovább keverjük. Tűzről levéve beleszórjuk a kókuszt is és elkeverjük. Kenhetőnek kell lennie, nem keménynek. Ezzel kenjük meg a tésztát és étcsoki darabokkal szórjuk meg.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése