Oldalak

2014. március 23., vasárnap

Tejszínes ananászos csirke

Mindenkivel megesett már,hogy elment vendégségbe, evett és a zsebében a recepttel tért haza. Hát nagyon nagyon régen a tánctanárnőm meghívott minket egy bulira és rengeteg étel volt. Na de a legjobb az ananászos csirke volt ami 10 év után sem ment ki a fejemből. Akkor még kisebb voltam és nem érdekelt annyira a főzés és a blogolás. De most úgy gondoltam megosztom veletek ezt a zseniális receptet.
Aki szereti az édeset és a sósat együtt annak ajánlom. Kicsit furcsa volt elsőre nekem mert fokhagymás és ananászos. Úgy kezdtem neki, hogy lesz ami lesz és végül finom lett. Lehet gombával, mandarinnal és esetleg borsóval is kipróbálni.


Hozzávalók
*csirkemell
*2 gerezd fokhagyma
*1 konzerv ananász
*só, bors
*2 dl tejszín
*vegeta
*1 kk liszt

A apró darabokra vágott fokhagymát nagy adag vajon megfuttatjuk. Mikor érezzük a finom illatát, rádobáljuk a darabokra vágott csirkemellet. Fehéredésig pároljuk sózzuk, borsozzuk, majd rádobjuk az ananászt, amit előtte lecsorgatjuk. Hagyjuk hogy kicsit karamellizálódjon. A tejszínhez keverjük a lisztet és egy kevés vegetát, majd az ananászos csirkére öntjük. Kicsit hagyjuk főni majd elzárjuk alatta a gázt. Én pirított rizst készítettem mellé.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése