Oldalak

2013. december 30., hétfő

Ajándék bonbon

Most is mint tavaly, mindenkinek készítettem valamit karácsonyra. Mint például ez a finom bonbon amihez csak 5 perc kell és egy kevés hozzávaló. Örömömre mindenkinek nagyon ízlett és habár 3 adagot készítettem úgy sem volt elég mindenkinek. Szerencsémre volt sima teljes kiőrlésű keksz ami nem volt méregdrága és finom is. Diót meg kaptam ajándékba az én kedves tanítványaimtól, így készen is voltam.
A recept Sprinkle Bakes-től van.


Hozzávalók:
* 100g étcsoki
*2 ek. méz
*1 1/2 csésze teljes kiőrlésű keksz
*1 1/2  csésze (kb 155g) dió
* kevés rum
*2 ek tej

A darált diót és a darált kekszet egy tálba öntjük. A csokit felolvasztjuk és mikor folyós a mézet is beletesszük és simára keverjük, majd a dióhoz öntjük. Teszünk bele ízlés szerint rumot és az összeállításhoz a tejet is. Jól elkeverjük. Olyan állagú lesz mint a kókusztekercs. Majd egyből golyókat formázunk és vagy kekszbe vagy dióba forgatjuk. Kitesszük kicsit hidegre hűlni, hogy a csoki jól megdermedjen.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése