Oldalak

2013. augusztus 24., szombat

Csúsztatott palacsinta

Ez az egyik kedvenc receptem anyukámtól. Egy poros öreg könyvben meg is találtam és egyből el is készítettem, azóta ha vágyom valamire ezt készítem. És mikor kész vagyok vele alig telik el 10 perc már nincs is.

 Hozzávalók:
*4 tojás
*5 dkg vaj
*10 dkg liszt
*2,5 dl tej
*só
*kakaó
*sárgabaracklekvár
*kókusz
*vaníliás cukor

A vajat habosra kavarjuk a tojássárgájával, majd hozzáadjuk a sót, a lisztet és a tejet felváltva. Majd a kemény habbá vert tojásfehérjét is belekeverjük. A sütés eltér a többi palacsintától, mivel csak az egyik felét kell megsütni. Mikor megsült az egyik oldala, egy kerek tálcára csúsztatjuk a kisütött felével lefelé. Ezt addig rétegezzük míg el nem fogy a tészta. A rétegek közé pedig kakaó, baracklekvár majd kókusz jön amit megszórunk vaníliás cukorral, hogy édesebb legyen. A legutolsó palacsintát megfordítva borítjuk rá.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése