Oldalak

2013. május 29., szerda

Sajtkosárka

Tavaly saláta nap a suliba! Kezembe vettem az irányítást és a csapattal elmentünk bevásárolni. Egy héttel előtte már gondolkoztam hogy milyen salátát kellene csinálni, ami nem tipikus. Ezért gondoltam legyen Caesar saláta azt mindenki szereti és van benne csirke ami szintén egészséges, de viszont gyakori saláta. Ezért valahogy fel kellett dobni valamivel. Így találtam ki a sajtkosárkát! Eleinte tartottam tőle, hogy sikerülni fog de végül nem lett semmi probléma vele.

Először le kell reszelni a sajtot, majd rá kell tenni egy sütőpapírra kör alakban. Betesszük a mikróba és addig melegítjük még teljesen fel nem olvad a sajt. Majd hirtelen egy fém vagy üveg kis tálkára borítjuk. Itt hagyjuk kihűlni és mikor kész visszafordítjuk és tálalhatjuk is a salátát.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése