Oldalak

2014. október 16., csütörtök

Hamis túrógombóc

Néha elfog az érzés, hogy úgy ennék egy kis édeset ebédre, de túl fáradt vagyok, hogy elkészítsem az egész napos fáradozások után. Így találtam egy receptet ami pár perc alatt készen van és már fogyasztható is. Az íze olyan mint az igazié, de ezt nem kell vízben kifőzni. Én tettem bele még cukrot, mert ha édesről van szó akkor az legyen az is. Lehet simán porcukorral is tálalni, de én szeretem a tejfölös szószt is. A tejfölt egy nagy adag fahéjjal és porcukorral keverek össze, egyszerűen isteni.


Hozzávalók:
*500 g túró
*500 ml tej
*120 g búzadara
*5 ek cukor
*zsemlemorzsa
*1 csomag vaníliás cukor

A tejbe belekeverjük a grízt és a cukrot. Szokásos tejbegrízt főzünk. Mikor kicsit kihűlt belekeverjük a túrót és a cukrot. Gombócokat készítünk. A zsemlemorzsát kevés olajon megpirítjuk, és beleforgatjuk a gombócokat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése