Oldalak

2013. október 13., vasárnap

Szülinapom!!

Végre sikerült megünnepelni a családommal a szülinapomat. A nagy meglepetésen a tortám volt. Meglepetést szerettem volna és hihetetlenül meg is lepődtem, hisz egy olyan tortát kaptam amit az egyik kedvenc külföldi blogomon láttam a Sprinkle Bakes oldalán. A torta a szerencsére épül, hisz sok kis szerencsét hozó medál van benne elrejtve. Remélem sok szerencsét fog majd hozni... Kis keresztlányom segített nekem a torta megbontásába, és szerintem nagyon is élvezte alig lehetett leállítani!
Szerencsehozó medálok
Angyalszárny: Tudj angyali lenni! 
Nap: A borús napokon is süssön reád!
Csillag: Ragyogjon rád! Sötét napokon mutassa az utat! 
Szív : Az őszinte szeretet záloga! Így szeress minket! 
Kereszt : Kísérje áldás az utódát! 
Pillangó : Légy színes, könnyed!
Szitakötő : Az öröm jelképe! Légy mindig boldog!!!
Talp : Merj meglépni dolgokat!
Kanál villa : A férfi szívéhez, a hasán keresztül vezet az út!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése