Oldalak

2013. szeptember 15., vasárnap

Ditzingen

Az idén az Energy Dance Cool, ahol én is táncolok meghívást kapott a cseréptörő ünnepségre. Az út kicsit hosszú volt, de a sok élmény és a családias hangulat ezt elfeledtette velünk. Szeptember 6.-án indultunk és másnap oda is értünk Ditzingenben. Az idő kicsit borús volt és az előrejelzés is azt mondta, hogy a hétvégén nagy vihar lesz, de ez nem szegte a kedvünk. De most nem mesélem el az egész történetet, viszont aki szeretne többet olvasni róla, a tánciskola vezetője egy kis interjúban elmeséli, hogy mi is történt itt:) Eltáncolták a Star Wars-t Ditzingenbe .
Na de ami a blogot is illeti az természetesen az ottani ételek. Voltunk pizzériában, vendéglőben és a kedvencem a szállásunkkal szemben lévő szupermarket volt.
Sok ínyencséget lehetett ott kapni. Nem olyan mint itthon. Több választék és sokkal több hozzávalót is lehet találni.

Egy kis útravaló

Ajándék csoki. A Lindt csokik nagyon finomak és szépen is vannak csomagolva.
Ezért nehéz a megbontása, mivel hamar el is fogy:(

Granini üdítő. Ha nem mondja tánctanárom nem is figyelek fel rá.
Mivel Gyulán nem találok sehol banános italt ezért vettem is egyet kettőt.


Koktélcseresznye kapható Magyarországon, habár a Gyulán én még nem találtam, de előbb utóbb meglesz. Viszont itt több színben is volt zöldtől kezdve a sárgáig. Itt a rum is amit szintén nem lehet kapni, pedig ez a legfinomabb nem is értem miért nem lehet már kapni, pedig nagy kereslet lenne, anyukám miatt mindenképp..

Mini pillecukor kakaóba vagy sütikbe. Na ilyet se látni minden nap, aki talál szóljon!



 Amíg Ditzingenbe voltunk senki nem tudott venni oreo-t, mivel a tánccsoport felvásárolta a bolt készletét. Egész úton ezt ettük és nem is untuk meg. Máris hiányzik!
És ezért is nemsokára jönnek oreós receptek mivel nagyon megszerettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése