Oldalak

2013. szeptember 29., vasárnap

Kakaós töltött muffin

Most volt a születésnapom 25.-én. Már napok óta kérleltek a barátaim, hogy készítsek nekik valami finomságot. És mivel a szülinapom pont kapóra jött ezért sütöttem nekik finom muffint! Táncórára be is vittem és úgy vettem észre, hogy örültek neki. Közeledett a tánc óra vége és egyszer csak azt veszem észre, hogy éneklik a Boldog szülinapot. Nagy meglepetés volt. Csak ámultam és bámultam. Nagyon örültem, hogy gondoltak rám és az ajándékoknak is. Kaptam egy fincsi tortát is aminek a receptje 3 éve lába kelt, de valahogy most ma mégis sikerült előkeríteni. Még egyszer köszönöm a barátaimnak, nagyon nagyon boldog vagyok:)
Muffint már egy nappal hamarabb elkezdtem készíteni, hogy kész legyek, mert közben voltak táncóráim. De egy kis északázás meg korai kelés mellett sikerült készre elkészítenem.


























Hozzávalók:
*1 tojás
*14-15 dkg cukor
*10 dkg vaj
*27-28 dkg liszt 
*1 púpozott kk. sütőpor
*fél kk. só
*fél mk. fahéj
*1,5 dl tej
*2 ek. kakaó

Csokis krém:
*1 db csokoládé ízű pudingpor
*3 dl tej
*3-4 ek. cukor
*1-2 ek kakaópor
*pár csepp rum
*15 dkg porcukor
*15 dkg vaj

Vaníliás krémhez:
*1 db vanília ízű pudingpor
*3 dl tej
*3-4 ek cukor
*15 dkg porcukor
*15 dkg vaj
*pár csepp vanília aroma

A tojást és a cukrot habosra keverjük. Majd hozzáadjuk a puha vajat, és tovább verjük a robotgéppel. A száraz hozzávalókat kimérjük és összeöntjük. A lisztből kiveszünk 2 kanállal és beletesszük a fent írt 2 ek. kakaót. Felváltva  aszáraz hozzávalókat és a tejet beletesszük a tojásos masszába és csomómentesre keverjük. A muffin papírokba adagoljuk és 180 fokon 18 percig sütjük. Majd hagyjuk kihűlni. A hideg muffinok közepét kivágjuk és megtöltjük őket a krémmel.
A krémhez a csokoládé ízű pudingot a tejjel és a cukorral megfőzzük és teljesen hagyjuk kihűlni. A margarint összekeverjük a porcukorral, teszünk bele 1-2 ek. kakaóport és pár csepp rumot, majd a pudingot is hozzákeverjük. Vigyázzunk mert a keményebb puding könnyebben csomósabb lesz, tehát sokáig kell robotgéppel verni. A vanília krémet ugyan így elkészítjük, csak vanília ízű pudinggal és pár csepp vanília aromát teszünk bele.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése