Oldalak

2013. július 22., hétfő

A tökéletes tejberizs

Szerintem minden kezdő főzőknél macerás a tejberizs. Nálam is ez volt ezért nem is mertem belekezdeni, de mivel csak én nem szeretem a tejbegrízt a családban ezért muszáj volt megtanulnom. Nővérem új Jamie Olivér könyvében olvastam egy jó kis receptet ami könnyű és istenien lágy. Pont tökéletes ahogy van, én bourbon vaníliás cukorral csináljam, hogy még ízesebb legyen.

Hozzávalók:
*20 dkg rizs
*1,2 liter tej
*2 csomag vaníliás cukor
* ízlés szerint még cukor

A rizst jó meleg vízben átmossuk, majd egy lábasba tesszük a tejjel együtt és felforraljuk, és a cukrot is beletesszük. Ha felforrt vegyük le a lángot, nehogy kifusson. Mikor már puding állagú és puha a rizs, akkor vegyük le a gázról.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése