Oldalak

2013. június 6., csütörtök

A muffin

Ötletelés a muffinról

Lehet kicsi vagy nagy, édes de van sós is, rózsaszín vagy akár kék. Sok fajta létezi, szerintem ahány ház annyi szokás. Én ha muffint csinálok, kicsit mindig próbálok változtatni rajta, hogy megtaláljam a tökéletes muffint. Sok recept van és nem mindegyik válik be. Ha épp keveset teszünk a kapszlikba az a baj de ha meg túl sokat az sem jó. Szerintem, aki életében először fog sütni muffint az ne ijedjen meg ha nem olyan lesz mint amire várt. Mert elsőre nem mindig sikerül. Ezért kell többször csinálni és a végére kialakul. Egyik nap sütöttem egy csokis muffint és megéreztem, hogy mikor lett kész, mivel már sokat csináltam. És csodák csodájára tényleg tökéletes volt. Tehát ajánlom mindenkinek, hogy kísérletezzen:)
A másik dolog, ha kész a tökéletes muffin akkor azt ha ünnepre vagy partyra csináljuk akkor szerintem egy díszítés is kijár neki! Itt is sok fajtából választhatunk van ami krémes, csavart, fondant, gyümölcsös és még sorolhatnám, de akkor nem lenne ma sütésre időm. A lényege az, hogy ne csapjuk össze. Ha már odáig jutottunk, hogy díszítünk akkor nyugodtan fogjunk hozzá. Ez sem olyan munka ami egyről a kettőre fog menni, ennek is van egy ideje, hogy kidolgozzuk a saját technikánkat. Ezért ki is rakok pár képet, hogy ha nem tudjátok milyen legyen, akkor lehessen válogatni. Jó sütést:)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése